Wat kan ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten ?
Wanneer u het wachtwoord bent vergeten kun u eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen door op ‘wachtwoord vergeten ?’ teklikken op de inlogpagina. U krijgt een herstel optie via de email.
Ik zou graag mijn gegevens willen aanpassen, waar kan ik dat doen ?
Uw gegevens kun je aanpassen in Mijn account. Daar is ook een optie om uw wachtwoord aanpassen.
Levering door Lenshouse.nl
Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
We geven bij ieder doosje contactlenzen , contactlens vloeistof en accessoires aan of deze op voorraad zijn en zoniet wat de geschatte levertijd is. De lenzen die op voorraad zijn, worden zoveel mogelijk dezelfde dag nog verwerkt en verstuurd!
Zijn je lenzen niet op voorraad? Dan worden deze besteld, en zodra ze vanaf de fabrikant binnen zijn, direct verstuurd.
Hoe kan ik mijn bestelling traceren ?
In Mijn account kunt u de status van de order bekijken, dit kan vaak direct na de bestelling. Zodra uw bestelling tracking informatie heeft, krijgt u de Track & Trace-code per e-mail toegestuurd. Is er iets niet helemaal duidelijk uw order, neem dan gerust contact op met de klantenservice . We zijn u graag van dienst.
Wanneer ik de bestelling controleer staat er processing ? wat betekent dat ?
Wanneer uw bestelling bij ons binnenkomt, wordt er direct actie ondernomen om de opdracht te verwerken, en als het artikel niet op voorraad is meteen te bestellen. Pas wanneer de bestelling compleet verzonden wordt, veranderd de status van processing naar verstuurd.
Hoe gaat de levering als niet alle artikelen op voorraad zijn ?
We versturen uw bestelling in één volledige verzending. We zullen dus de voorraad van alle items van uw bestelling afwachten voor wij de bestelling verzenden. De leverindicatie met de langste bezorgtijd in uw bestelling is daarom de werkelijke leverindicatie.
Mijn bestelling is verstuurd maar ik heb nog niks ontvangen, kunnen jullie helpen?
Zodra we je lenzen overhandigen aan DHL,, ontvang u een mail met de track&trace code. Als hat pakketje is gescand in het sorteercentrum wordt de track&trace bijgewerkt. Hier kan soms een vertraging in optreden. Duurt het te lang of zijn er vragen? Bij de klantenservice kunt u terecht mat al uw vragen.
Free-Lens-Plan spaarpunten
Wanneer krijg ik FLP spaarpunten ?
Bij vrijwel alle artikelen staat het aantal punten aangegeven die u ontvangt wanneer u dat product besteld. De punten worden toegekend en beschikbaar bij uw volgende aankoop zodra de bestelling compleet is verstuurd.
Hoe gebruik ik de koppelcode ?
Heeft u nog geen account, dan kunnen de FLP spaarpunten natuurlijk niet worden bijgeschreven. Met de koppelcode op de factuur kunt u tot 30 dagn na de factuurdatum de FLP punten nog toevoegen, nadat u een account heeft gemaakt. Meer informatie over de FLP spaarpunten ? Volg dan deze koppeling.
Algemene info Lenshouse.nl
Contactlenzen via de Lenshouse.nl kopen
Kan ik contactlenzen ook voor één oog bestellen ?
Dat kan. In dat geval kiest u één oog in een van de twee blauwe hokjes . Zo kunt u voor slechts één oog de lenzen bestellen.
Ik weet de sterkte van mijn brillenglazen. Zijn die hetzelfde voor contactlenzen ?
Bij de lagere sterktes, tot + 4.00 en -4.00 komt dat aardig overeen, maar bij de hogere sterktes verschillen de waardes van de brilsterkte en contactlens sterkte. Maar ook de maten zoals de diameter van de lenzen ,de juist curves en niet te vergeten cilindersterktes kunnen afwijken, zelfs bij verschillende merken onderling. Het is daarom raadzaam, om de juiste gegevens eerst door uw opticien, contactlensspecialist of optometrist te laten bepalen.
Kan ik kraanwater gebruiken om lenzen te reinigen of af te spoelen ?
Nee, het gebruik van kraanwater kan zeer ernstige ooginfecties veroorzaken en is dus absoluut niet toegestaan. Gebruik voor het onderhoud van uw lenzen daarvoor bestemde contactlens vloeistoffen.