Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik en voorgeschreven onderhoud, naar behoren dient te functioneren. Vertoont het artikel gebreken tijdens de levensduur u er in alle redelijkheid van mag verwachten? Dan kunt u deze zonder kosten aan ons retourneren. Wij bieden we u zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door reparatie, vervanging of terugbetaling van het aankoopbedrag
Deze zijn afhankelijk van het artikel en het defect. Defecten binnen de garantievoorwaarden en de garantietermijn worden gratis gerepareerd. Valt het defect buiten garantievoorwaarden en/of garantietermijn dan gaan wij daar zeer coulant mee om, we geven u altijd eerst een prijsopgave voor we de reparatie starten.
Daarna is aan u de keuze;
Bij Lenshouse.nl gebruikt u uitsluitend uw factuur als garantiebewijs. Als u in de toekomst aanspraak wilt maken op de garantie, dan is alleen de factuur van uw bestelling voldoende.
Voor alle artikelen die je bij Lenshouse.nl koopt, geldt de wettelijke garantie (deze termijn verschilt per product). Een artikel moet bij levering in goede staat verkeren en bij normaal gebruik en voorgeschreven onderhoud, naar behoren functioneren. Daarnaast geldt voor sommige producten een fabrieksgarantie, de termijn van de fabrieksgarantie is te vinden in de meegeleverde documentatie van de fabrikant.
Voor het aanmelden van een garantie kwestie of reparatie neemt u s.v.p. contact met ons op, dit kan via de email, telefonisch of via onze chat, de gevevens kunt u vinden bij de rubriek contact. Dan is er overleg hoe u het artikel of de reparatie kunt aanleveren.